پهپاد جاسوسی اسرائیل در آسمان هرمزگان هدف قرار گرفت

پارسینه یکشنبه 03 خرداد 1405 - 16:40
پدافند هوایی منطقه جنوب شرق، یک فروند پهپاد اربیتر صهیونیستی را در آسمان هرمزگان هدف قرار گرفتند.

به گزارش پارسینه و به نقل از مهر، محافظان آسمان کشورمان، در پدافند هوایی منطقه جنوب شرق، یک فروند پهپاد اربیتر رژیم صهیونیستی را بر فراز آسمان هرمزگان متلاشی کردند.

این پهپاد صهیونی، که کاربری جاسوسی و شناسایی داشت، با شلیک پدافند ارتش سرنگون شد.

پهپاد اربیتر رادار گریز است و با سامانه ویژه‌ای هدف قرار گرفت که مشخصات آن را مسئولان منطقه عملیاتی پدافند جنوب شرق کشور، مستقر در بندرعباس اعلام نمی‌کنند و می‌گویند، با این سامانه، هیچ پهپاد رادارگریزی نمی‌تواند به آسمان منطقه ماموریت، از خلیج فارس و جزایر تا سراسر منطقه جنوب و جنوب شرق کشور نفوذ کند.

لاشه پهپاد متلاشی شده اربیتر هم با همکاری ناوگروه دریابانی فراجای هرمزگان کشف شد.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.