کشف لاشه پهپاد جاسوسی اسرائیل در هرمزگان‌+ فیلم

مشرق نیوز یکشنبه 03 خرداد 1405 - 16:47
لاشه پهپاد اوربیتر دشمن که پدافند هوایی جنوب شرق کشور آن را مورد اصابت قرار داده بودند کشف شد.

به گزارش مشرق، لاشه پهپاد متلاشی شده اربیتر که در روزهای قبل هدف قرار گرفته، با همکاری ناوگروه دریابانی فراجای هرمزگان کشف شد.

این پهپاد صهیونی، که کاربری جاسوسی و شناسایی داشت، با شلیک پدافند ارتش سرنگون شد.

پهپاد اربیتر رادار گریز است و با سامانه ویژه‌ای هدف قرار گرفت که مشخصات آن را مسئولان منطقه عملیاتی پدافند جنوب شرق کشور، مستقر در بندرعباس اعلام نمی‌کنند و می‌گویند، با این سامانه، هیچ پهپاد رادارگریزی نمی‌تواند به آسمان منطقه ماموریت، از خلیج فارس و جزایر تا سراسر منطقه جنوب و جنوب شرق کشور نفوذ کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.