سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در گفتگو با خبرنگار تسنیم در حاشیهی آیین بزرگداشت یاد و خاطرهی شهدای جنگ تحمیلی سوم، عنوان کرد: در شرایط جنگی هستیم و تمامی نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر میبرند که با هر دشمنی و در هر سطحی مقابله کنند.
وی افزود: نیروهای مسلح ما به پشتوانه مردم قابلیت رزم در هر جنگی با دشمنان را دارند. امروز ما باید در عرصههای اقتصادی، اجتماعی و ... آمادگی داشته باشیم و نیاز به ابتکار و نوآوری و خلاقیت داریم.
سرلشکر عبداللهی گفت: همانطور که در چند جنگ اخیر متکی به ابزار خودمان بودیم و با ساختههای بومی خودمان با دشمنان جنگیدیم. اکنون نیز باید در تمام عرصهها آماده باشیم و به موفقیت برسیم. ملت ما ملتی پرتوان، پراراده و هوشمند است و این حضور را در میدان نشان دادهاند.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: پیروزی ملت ایران بر دشمنان، معجزه الهی بود و هر آن چیزی که ملت ایران گرفت به واسطه اراده ملت بود. آن چیزی که قبل از این جنگ بود و آن چیزی که بعد از این جنگ است، حتماً دنیای متفاوتی است و حتماً عزت و افتخار ملت ایران زبانزد همه دنیا هست و بیشتر هم خواهد شد.
وی مطرح کرد: هر آن چیزی که به دست آمده است، به برکت خون شهدا، فرماندهان و رهبر شهید انقلاب است. راه و تلاش همه شهدا ادامه دارد و پرچم ایران همچنان بالاست.
انتهای پیام/