به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مراسم گرامیداشت و تجلیل از شهدای والامقام جنگ تحمیلی سوم، همزمان با سالروز حماسه ماندگار سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر، از ساعت 15 امروز در سراسر کشور و در پایتخت در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.
سرلشکر علی عبدالهی فرمانده قرارگاه مرکز خاتمالانبیا(ص)، حجتالاسلام غلامحسین محسنیاژهای رئیس قوه قضاییه، سردار حسین نجات جانشین قرارگاه ثارالله(ع)، امیر حبیبالله سیاری معاون هماهنگکنندهی ارتش، امیر علیرضا شیخ معاون اجرایی ارتش، محمد مخبر مشاور و دستیار رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردار حسن حسنزاده فرمانده سپاه محمد رسولالله (ص) تهران، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

مداحی، سخنرانی، شعرخوانی و اعلام بیعت با ولیفقیه از جمله برنامههای این آیین است.

حضور سرلشکر عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتمالانبیاء(ص) در آیین بزرگداشت شهدا
شعرخوانی محمد رسولی در یادواره شهدای جنگ تحمیلی سوم
در سالروز این حماسه تاریخی، قشرهای مختلف مردم با حضور گسترده در این مراسم سراسری، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بار دیگر با آرمانهای امام راحل(ره) تجدید میثاق کرده و در حال بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای هستند.
سرلشکر عبداللهی در گفتوگو با تسنیم: ملت ایران با اراده قوی و پشتیبانی الهی به پیروزی رسید
در این آیین، خانوادههای معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جوانان انقلابی حضور یافتهاند تا بار دیگر وفاداری ملت ایران به مکتب شهادت و ولایت فقیه را به نمایش بگذارند.
این مراسم امروز (یکشنبه 3 خرداد 1405)، از ساعت 15 در مصلای امام خمینی(ره) تهران و بهطور همزمان در مراکز استانها و شهرستانهای سراسر برگزار شد.
خبر تکمیل میشود...