سرلشکر عبداللهی: ما تا آخرین نفس ایستاده‌ایم و ذره‌ای تردید نداریم | ما ثابت‌قدم هستیم و حتی اگر تنها یک نفر از ما باقی بماند

همشهری آنلاین یکشنبه 03 خرداد 1405 - 16:48
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) با تبیین توانمندی‌های دفاعی کشور، جمهوری اسلامی ایران را ارائه‌دهنده یک «الگوی جدید جنگ» در عرصه بین‌المللی توصیف کرد که می‌تواند راهگشای تمامی ملت‌های استقلال‌طلب و آزادی‌خواه باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرلشکر علی عبداللهی روز یکشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای جنگ تحمیلی سوم و سالگرد شهدای اقتدار که در مصلی تهران برگزار شد، با تأکید بر اینکه این الگو بر پایه خلاقیت، ابتکار عمل و تکیه بر امکانات کاملاً بومی و ایرانی شکل گرفته است، گفت: این تاکتیک نوین که توسط فرزندان این مرز و بوم طراحی شد، نشان داد که برای نجات از یوغ استکبار جهانی، تنها کافی است اراده‌ای قوی و پولادین داشت.

وی در تشریح موئلفه‌های اصلی این قدرت‌آفرینی تصریح کرد: همه چیز در میدان نبرد، به اراده انسان‌ها، استواری، ایستادگی، راسخ بودن در دین و اعتماد به وعده الهی بستگی دارد. اگر بر مقاومت پای بفشاریم، هیچ قدرت متکبری در دنیا توانایی پیروزی بر ما را نخواهد داشت.

این مقام نظامی با اشاره به الهام‌بخش بودن این تجربه برای محور مقاومت و مسلمانان جهان یاراور شد: این یک الگوی جدید است که می‌تواند برای تمامی مظلومین عالم و مسلمانان دنیا یک تجربه بسیار بزرگ و گران‌بها باشد

سرلشکر عبداللهی درباره تهدیدات دشمنان گفت: ما تا آخرین نفس ایستاده‌ایم و ذره‌ای تردید نداریم. ایستادگی ما دائمی و پایان‌ناپذیر است.

وی تأکید کرد: کسی گمان نکند که استقامت ما در هم می‌شکند. ما ثابت‌قدم هستیم و حتی اگر تنها یک نفر از ما باقی بماند، بدانند که همان یک نفر هم خواهد ایستاد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.