دستگیری باند ۶ نفره سارقان مغازه در پیشوا

خبرگزاری مهر یکشنبه 03 خرداد 1405 - 16:55
پیشوا-فرمانده انتظامی شرق استان تهران اعلام کرد: عملیات شب گذشته پلیس آگاهی شهرستان پیشوا منجر به دستگیری باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه، مغازه و فروش مواد مخدر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: عملیات شب گذشته پلیس آگاهی شهرستان پیشوا منجر به دستگیری باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه، مغازه و فروش مواد مخدر شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به جزئیات این عملیات تصریح کرد: در این راستا، ۳۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی، همچنین اموال مسروقه از سه باب مغازه و مقداری مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

وی با اشاره به ارزش کارشناسی شده اموال مسروقه معادل ۱۰ میلیارد ریال افزود: در این عملیات، یک باند ۶ نفره شامل ۴ نفر سارق مرد، یک نفر مالخر و یک نفر متهم زن دستگیر شدند.

گفتنی است: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.