دردسر شکایت 26 بازیکن از مس: 83 میلیارد بدهی!

ورزش سه یکشنبه 03 خرداد 1405 - 16:55
باشگاه مس رفسنجان مبلغی در حدود 83 میلیارد تومان به 26 بازیکن سابق خود بدهکار شده اند!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که در جدول کنونی لیگ برتر قعرنشین مسابقات است، با بدهی سنگینی بابت مطالبات بازیکنان سابق خود مواجه شده و مدیران این باشگاه برای پرداخت این مبالغ به مشکل خورده اند.

بر اساس اعلام امیرفرشاد تفکری مدیرعامل مس رفسنجان، 26 بازیکن سابق مس رفسنجان که با فسخ یک طرفه و غیرموجه کنار گذاشته شدند، از نارنجی پوشان شکایت کردند و اتفاق تلخی را برای این باشگاه رقم زدند.

این بازیکنان از سوی سرمربیان گذشته کنار گذاشته شدند و مدیران سابق باشگاه برای اقاله قرارداد آنها اقدام نکرده تا حالا یک دردسر بزرگ به وجود بیاید.

ظاهرا باشگاه مس رفسنجان به نفرات مذکور و سابق خود مبلغی در حدود 83 میلیارد تومان بدهکار شده و باید این مبلغ را در شرایط اقتصادی سخت پرداخت کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.