رایزنی وزیران خارجه قطر و کویت درباره ایران

خبرگزاری مهر یکشنبه 03 خرداد 1405 - 17:03
وزرای خارجه قطر و کویت در تماسی تلفنی درباره تلاش‌های میانجیگری پاکستان میان آمریکا و ایران و هماهنگی تلاش‌ها برای حمایت از میانجیگری با هدف کاهش تنش رایزنی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه قطر، وزرای خارجه قطر و کویت در تماسی تلفنی درباره تلاش‌های میانجیگری پاکستان میان آمریکا و ایران و هماهنگی تلاش‌ها برای حمایت از میانجیگری با هدف کاهش تنش رایزنی کردند.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و جراح جابر الاحمد الصباح وزیر خارجه کویت تلفنی گفتگو کردند.

در این تماس تلفنی روابط دو کشور و راه‌های حمایت و توسعه آن و تلاش‌های میانجیگری پاکستان میان امریکا و ایران مورد بررسی قرار گرفت.

دو طرف همچنین درباره هماهنگی تلاش‌ها برای حمایت از میانجیگری با هدف کاهش تنش که به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می‌کند، رایزنی کردند.

بن عبدالرحمن در پایان بر اهمیت حمایت از تلاش‌های میانجیگری جاری برای دستیابی به توافق صلح پایدار تاکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.