سرلشکر رضایی: آمریکا بعد از جنگ رمضان به وضع سابق بر نمی‌گردد

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 03 خرداد 1405 - 17:11
فرمانده اسبق سپاه گفت: آمریکا بعد از جنگ رمضان دیگر به آن آمریکای سابق برنخواهد گشت

سرلشکر محسن رضایی فرمانده سپاه در دوران هشت‌سال دفاع مقدس، در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای جنگ تحمیلی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: هم رزمندگان ما امروز دستان‌شان بر ماشه است، هم مذاکره‌کنندگان ما در حال تلاش برای احقاق حق ملت ایران هستند. در هر دو بعد، جنگ در حال اداره شدن است.

وی افزود: امروز علاوه بر این دو صحنه‌ای که عیان است؛ مردم ما در میدان‌ها به عنوان عامل مکمل حضور دارند. جهاد اقتصادی، دفاع فرهنگی و ... نیز در کنار این جهاد بزرگ جریان دارد.

سرلشکر رضایی گفت: برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم ابرقدرتی آمریکا دوباره فرو ریخت. آمریکا بعد از جنگ رمضان دیگر به آن آمریکای سابق برنخواهد گشت. و ما افول آمریکا در خاورمیانه رقم زدیم.

 

.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.