نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضوری شد؟

پارسینه یکشنبه 03 خرداد 1405 - 17:49
محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از برنامه‌ریزی برای برگزاری حضوری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش پارسینه و به نقل از مهر، محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از برنامه‌ریزی برای برگزاری حضوری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

او اعلام کرد با آرام‌تر شدن اوضاع و ثابت شدن شرایط، نمایشگاه کتاب تهران به‌صورت حضوری برگزار می‌شود. به گفته جوادی، وزارت ارشاد در تلاش است در صورت فراهم شدن شرایط، این رویداد فرهنگی را در شهریور ماه برگزار کند.

برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در ماه‌های گذشته تحت‌تأثیر شرایط کشور با ابهام همراه بود و اکنون مسئولان فرهنگی از احتمال برگزاری حضوری آن در نیمه دوم سال خبر می‌دهند.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.