پرداخت اضافه کاری طبق ضوابط قانونی پابرجاست

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 03 خرداد 1405 - 18:12
معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی گفت: پرداخت اضافه کاری طبق ضوابط قانونی پابرجاست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ذبیح اله سلمانی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص موضوع حضور کارکنان پس از ساعت 13 تصریح کرد: بخشنامه اخیر سازمان با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی و اولویت دهی به استفاده از ظرفیت دورکاری(بجای حضور بعد از ساعت 13) بوده است و به هیچ عنوان مانع پرداخت اضافه کاری «ضروری» نیست؛ لذا با تشخیص بالاترین مقام دستگاه و در صورت نیاز واقعی به خدمت خارج از ساعت اداری، اضافه کاری طبق ضوابط قانونی پابرجاست.

دو روز قبل سخنگوی سازمان اداری واستخدامی با اشاره به ساعات جدید کارمندان در فصل گرم سال، گفته بود: ️به حضور کارکنان بعد از ساعت13 اضافه کاری تعلق نمی گیرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.