ادعای ترامپ: اگر خبری درباره توافق باشد، فقط خبر خوب خواهد بود/ من توافق‌های بد با ایران امضا نمی‌کنم

اقتصادنیوز یکشنبه 03 خرداد 1405 - 18:18
اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: گر خبری منتشر شود، فقط خبر خوب خواهد بود و من توافق‌های بد با ایران امضا نمی‌کنم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا عصر یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه خبری «ای‌بی‌سی نیوز» با اشاره به گزارش‌های ادعایی مبنی بر احتمال توافق میان تهران و واشنگتن گفت: «هنوز نمی‌توانم جزئیات طرح را مطرح کنم.»

ترامپ ادعا کرد: «اگر خبری منتشر شود، فقط خبر خوب خواهد بود و من توافق‌های بد با ایران امضا نمی‌کنم.»

او که ظاهرا از وجود تفاهم‌نامه‌ای میان ایران و آمریکا صحبت‌ می‌کند، در اظهاراتی متناقض مدعی شد که این موضوع «کاملا» به او بستگی دارد!

وی همچنین گفت که همچنان مسائلی وجود دارد که لازم است از طریق میانجی‌ها گفت‌وگو شود و باید منتظر ماند و دید که ظرف سه یا چهار روز آینده وضعیت به کجا ختم خواهد شد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.