ابهری دوباره در نیروی زمینی/ سرمربی جدید لیگ یک معارفه شد (عکس)

ورزش سه یکشنبه 03 خرداد 1405 - 18:25
در فاصله 9 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ آزادگان، مدیران نیروی زمینی نسبت به تغییر سرمربی اقدام کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نیروی زمینی که تا به اینجای فصل هدایتش در اختیار داریوش یزدی بود، از حالا به بعد به صورت رسمی با سرمربی جدید به کارش ادامه خواهد داد. همانطور که در خبرها داشتیم، با نظر مدیران باشگاه نیروی زمینی، یکبار دیگر امیر ابهری به عنوان سرمربی تیم منصوب شد.

ابهری دو فصل پیش موفق شد با قهرمانی در لیگ دو، این تیم را به لیگ یک برساند اما بعد از آنکه در نتیجه گیری چندان موفق نبود، جای خود را به فرشاد پیوس داد. برای فصل جاری پیوس به شناورسازی قشم رفت و داریوش یزدی سرمربی نیروی زمینی شده بود تا اینکه قبل از هفته بیست و ششم ارتشی‌های لیگ یک شاهد بازگشت سرمربی سابق خود بودند.

2453902
2453903

مراسم معارفه امیر ابهری عصر امروز در حضور مدیران و اعضای تیم برگزار شد. اعضای کادر فنی نیروی زمینی را فرهاد بهادرانی، مهدی زارعی، جواد امانی (مربی بدنساز)، محمد حسینی (مربی گلرها)، میثم موسی خانی (آنالیزور) تشکیل می‌دهند. مجتبی جودی به عنوان مدیر تیم، عرفان خلیل پور به عنوان مدیر رسانه و کوروس آقازاده به عنوان مدیر فنی نیز فعالیت خواهند کرد.

تا پایان هفته بیست و پنجم لیگ یک، نیروی زمینی با 27 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی هستند. آنها این هفته باید از هوادار تهران میزبانی کنند.

2453904

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.