کامیون حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف در حاجی‌آباد توقیف شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 03 خرداد 1405 - 19:08
حاجی آباد- فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از کشف یک محموله سوخت قاچاق در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر نظری اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی گهکم دراجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا روز گذشته گشتزنی و کنترل محور مواصلاتی حاجی آباد به سمت بندرعباس به یک دستگاه کامیون تریلی تانکردار مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی کامیون مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۳۲ هزارلیتر گازوئیل قاچاق وفاقد مدارک قانونی کشف کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش میزان سوخت کشف شده از این خودرو را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه راننده کامیون با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از عموم شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.