رویت دوباره نکونام در یک بازی رسمی (عکس)

ورزش سه یکشنبه 03 خرداد 1405 - 19:09
سرمربی پیشین استقلال بعد از مدتها دوباره در حوالی برگزاری یک مسابقه فوتبال دیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که گذشت یکی از حساس ترین بازیهای لیگ یک در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد و هوادار میزبان صنعت نفت بود. دیداری که با تساوی بدون گل همراه شد تا آبادانی‌ها به فاصله دو هفته، دو امتیاز حیاتی دیگر هم از دست بدهند.

فارغ از اتفاقات مسابقه و تاثیرش بر رقابت صعود، یکی از حواشی عصر پنجشنبه 31 اردیبهشت، حضور جواد نکونام در ورزشگاه بود. او در جایگاه ویژه حضور داشت و تقابل تیم تحت هدایت مهرداد طهماسبی و شاگردان سیروس پورموسوی را از نزدیک تماشا کرد.

مدتها بود که جواد نکونام حتی در ایران رویت نشده بود، چه برسد حضور در ورزشگاه‌. او بعد از جداشدن از استقلال، کمی از فوتبال فاصله گرفته و در این مدت کمترین حضور در انظار را داشته است. ضمن اینکه میتوان گفت این اولین حضور او در یک بازی رسمی در ماه‌های اخیر است.

2453917



در هر صورت در روزهایی که مسابقات لیگ برتر در جریان نیست، سرمربی پیشین آبی‌ها به تماشای دومین سطح از مسابقات باشگاهی نشست اما سوال مهم هواداران و فوتبال دوستان این است که این بازگشت تا چه اندازه می‌تواند نکونام را در آینده به مستطیل سبز نزدیکتر کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.