واکنش نتانیاهو به توافق احتمالی ایران و آمریکا | از ترامپ تعهد گرفتم...

همشهری آنلاین یکشنبه 03 خرداد 1405 - 19:25
بنیامین نتانیاهو مدعی شد: من با ترامپ در مورد یادداشت تفاهم و مذاکرات پیش رو برای دستیابی به توافق نهایی در مورد برنامه هسته ای ایران صحبت کردم.

به گزارش همشهری‌آنلاین، بنیامین نتانیاهو برای اولین بار در مورد مذاکرات صورت گرفته با ایران سخن گفت. این را برخی از رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند و خبر دادند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر بعد از ساعت‌ها سکوت و انفعال اولین اظهار نظر خود را در مورد رد و بدل شدن پیشنهادها میان آمریکا و ایران اعلام و ادعا کرد که تعهداتی از ترامپ در مورد محتوای این توافق دریافت کرده است.

برخی از رسانه‌ها اعلام کردند، نتانیاهو اعلام کرد با ترامپ درباره «یادداشت تفاهم» و مذاکرات پیش‌رو برای دستیابی به یک توافق نهایی با ایران گفتگو کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تقدیر از تعهد ترامپ به امنیت این رژیم، گفت که نیروهای نظامی دو طرف در مقابله با آنچه «تهدید ایران» خواند، همکاری داشته‌اند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد هرگونه توافق نهایی با ایران باید به طور کامل «تهدید هسته‌ای» این کشور را از بین ببرد.

پایگاه خبری سوروگیم هم به نقل از نتانیاهو ادعا کرد که او از دونالد ترامپ تعهد گرفته است که تمام اهداف اسرائیل که در جنگ به دنبال تحقق آن بود را در این توافق مد نظر قرار خواهد داد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.