شیخ نعیم قاسم: دولت لبنان نباید در برابر مردم بایستد

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 03 خرداد 1405 - 19:34
دبیرکل حزب‌الله به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت بر اشغالگران از نقش شهید سید حسن نصرالله تجلیل کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌سخنرانی شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت سالگرد «عید مقاومت و آزادی» آغاز شد.

مهمترین محورهای این سخنرانی به این شرح  است:

هر کس در مقاومت سهمی داشت، در خود مقاومت و در آزادی و پیروزی حاصل‌شده شریک است.

مقاومت نتیجه رهبری سید شهدای امت، سید حسن نصرالله است.

پیروزی از ثمره های انسجام و همکاری ارتش، مردم و مقاومت بود.

از توافق غیرمستقیم 24 نوامبر 2024 که قرار بود به اشغالگری و تجاوزات پایان دهد، ماه‌ها می‌گذرد، اما حملات اسرائیل ادامه دارد و دولت لبنان در اجرای آن توافق ناتوان بوده است.

 ما درک می‌کنیم که دولت لبنان ضعیف است، اما باید با صراحت به آمریکایی‌ها بگوید که در برابر این تجاوزات «عاجز» است.

 ما از دولت نمی‌خواهیم که با پروژه آمریکایی-اسرائیلی مقابله کند، اما حداقل نباید ابزاری برای تسهیل این پروژه باشد.

 دولت لبنان نباید در برابر ملت خود بایستد و نباید در اهداف سیاسی خود با اسرائیل همسو شود.
 

در حال تکمیل...
 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.