آغاز سخنرانی شیخ نعیم قاسم به مناسبت «عید مقاومت و پیروزی»/ هرگز خلع سلاح مقاومت را نخواهیم پذیرفت

مشرق نیوز یکشنبه 03 خرداد 1405 - 19:56
سخنرانی دبیرکل حزب‌الله به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت بر اشغالگران آغاز شد.

به گزارش مشرق،‌ سخنرانی شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت سالگرد «عید مقاومت و آزادی» آغاز شد.

مهمترین محورهای این سخنرانی به این شرح است:

هر کس در مقاومت سهمی داشت، در خود مقاومت و در آزادی و پیروزی حاصل‌شده شریک است.

مقاومت نتیجه رهبری سید شهدای امت، سید حسن نصرالله است.

پیروزی از ثمره های انسجام و همکاری ارتش، مردم و مقاومت بود.

از توافق غیرمستقیم ۲۴ نوامبر ۲۰۲۴ که قرار بود به اشغالگری و تجاوزات پایان دهد، ماه‌ها می‌گذرد، اما حملات اسرائیل ادامه دارد و دولت لبنان در اجرای آن توافق ناتوان بوده است.

ما درک می‌کنیم که دولت لبنان ضعیف است، اما باید با صراحت به آمریکایی‌ها بگوید که در برابر این تجاوزات «عاجز» است.

ما از دولت نمی‌خواهیم که با پروژه آمریکایی-اسرائیلی مقابله کند، اما حداقل نباید ابزاری برای تسهیل این پروژه باشد.

دولت لبنان نباید در برابر ملت خود بایستد و نباید در اهداف سیاسی خود با اسرائیل همسو شود.

تحریم‌های آمریکا ما را تضعیف نخواهد کرد و اگر واشنگتن بیش از این وحشیانه عمل کند، چیزی برایش در لبنان باقی نخواهد ماند.

خلع سلاح مقاومت در واقع سلب توان دفاعی لبنان و مقدمه‌ای برای «نابودی» است و ما هرگز آن را نخواهیم پذیرفت.

برخی در حاکمیت لبنان از ما می‌خواهند کمک کنیم تا سلاح‌مان گرفته شود تا اسرائیل بعداً وارد شود، ما را بکشد و مردم‌مان را آواره کند.

خلع سلاح یعنی نابودی و ما هرگز با آن موافقت نخواهیم کرد.

در حال تکمیل...

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.