دبیرکل حزبالله لبنان: تحریمهای آمریکا ما را تضعیف نخواهد کرد و اگر واشنگتن بیش از این وحشیانه عمل کند، چیزی برایش در لبنان باقی نخواهد ماند.
شیخ نعیم قاسم: هرگز خلع سلاح مقاومت را نخواهیم پذیرفت
دبیرکل حزبالله لبنان: تحریمهای آمریکا ما را تضعیف نخواهد کرد و اگر واشنگتن بیش از این وحشیانه عمل کند، چیزی برایش در لبنان باقی نخواهد ماند.
خلع سلاح مقاومت در واقع سلب توان دفاعی لبنان و مقدمهای برای «نابودی» است و ما هرگز آن را نخواهیم پذیرفت.
برخی در حاکمیت لبنان از ما میخواهند کمک کنیم تا سلاحمان گرفته شود تا اسرائیل بعداً وارد شود، ما را بکشد و مردممان را آواره کند.
خلع سلاح یعنی نابودی و ما با آن موافقت نخواهیم کرد.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.