جزئیاتی جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به نقل از المیادین | چین و روسیه ضامن توافق جدید هسته‌ای شدند؟ | الجزیره: نشانه‌هایی از عقب‌نشینی واشنگتن در دو موضوع اصلی دیده می‌شود، اما...

اقتصادنیوز یکشنبه 03 خرداد 1405 - 20:43
اقتصادنیوز: منبعی به المیادین گفت: پرونده هسته‌ای دیگر صرفاً در اختیار واشنگتن نخواهد بود، بلکه آمریکا یکی از پایتخت‌های امضاکننده توافق خواهد بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، منابعی به المیادین گفتند که پرونده هسته‌ای ایران دارای توافقی جداگانه با سازوکار و قالبی جدید خواهد بود و با تضمین پکن، مسکو و طرف‌های اروپایی و منطقه‌ای همراه می‌شود.

 بر اساس این قالب جدید، پرونده هسته‌ای دیگر صرفاً در اختیار واشنگتن نخواهد بود، بلکه آمریکا یکی از پایتخت‌های امضاکننده توافق خواهد بود.

 این قالب جدید بر پایه توافقی جامع و با اجماع بین‌المللی شکل می‌گیرد و کل برنامه هسته‌ای ایران و اورانیوم غنی‌شده را شامل می‌شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.