حقیقی: عملکرد مناسبی در شرق آسیا داشتیم؛ می‌خواهم نماینده خوبی برای کاراته ایران باشم

ایرنا یکشنبه 03 خرداد 1405 - 23:43
تهران- ایرنا- سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کره‌جنوبی در بخش کاتا گفت: خوشحالم عملکرد خوبی در شرق آسیا داشتیم و تلاش می‌کنم نماینده خوبی برای جامعه مربیان کاراته ایران باشم.

فرید حقیقی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: مسابقات کاراته شرق آسیا به میزبانی ژاپن و در ناگویا، در رده‌های سنی مختلف برگزار شد. خوشبختانه تیم کره‌جنوبی در بخش کاتا که از حدود ۶ ماه قبل هدایت آن را برعهده گرفتم، عملکرد خوبی در این رویداد داشت.

وی گفت: در بخش انفرادی بانوان، نماینده کره‌جنوبی برای نخستین بار به فینال رسید و مدال نقره را از آن خودکرد. او در رده سنی امید اجرای فرم می‌کرد. همچنین در کاتای انفرادی جوانان و کاتای انفرادی امید، دو نماینده تیم پسران کره‌جنوبی هم به مدال رسیدند. با این اوصاف کره‌جنوبی در بخش کاتا با یک نقره و دو برنز به کار خود پایان داد. این در حالی است که در شرق آسیا تیم‌هایی چون ژاپن و هنگ‌کنگ در بخش کاتا (اجرای فرم) قدرت‌های جهانی هستند.

حقیقی گفت: قراردادم تا پایان بازی‌های آسیایی ناگویا بود که پس از تلاش‌هایی که در این چند ماه داشتیم و خدا را شکر به نتیجه هم ختم شد، این قرارداد یکسال دیگر تمدید شد.

وی افزود: اکنون هدایت تیم‌های کاتای کره‌جنوبی در تمامی رده های سنی بر عهده من است و امیدوارم نماینده خوبی برای کاراته ایران باشم.

حقیقی در خصوص اینکه آیا کاتاروهای کره‌جنوبی در بازی‌های آسیایی ناگویا شرکت خواهند کرد؟ توضیح داد: بله طبق تصویب کمیته ملی المپیک کره، یک کاتاروی خانم و یک کاتاروی آقا از این کشور در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شوند. همچنین پیش از آن مسابقات قهرمانی آسیا در بالی را پیش‌رو داریم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.