قهرمانی کاژه تهران در لیگ برتر بدمینتون بانوان

ایرنا یکشنبه 03 خرداد 1405 - 23:46
تهران- ایرنا- مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان جام خلیج فارس با قهرمانی تیم کاژه تهران به پایان رسید.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، در هفته پایانی لیگ برتر بدمینتون بانوان که به میزبانی زنجان برگزار شد، تیم کاژه تهران موفق شد با نتیجه ۴ بر یک برابر درخشان زنجان به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

همچنین در دیگر دیدار هفته پایانی این مسابقات که به میزبانی مشهد برگزار شد، تیم نفت تهران با نتیجه ۵ بر صفر مقابل فخار مشهد به برتری دست یافت.

در پایان این رقابت‌ها، تیم کاژه تهران در جایگاه نخست ایستاد، نفت تهران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم درخشان زنجان سوم شد.

مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان به میزبانی استان زنجان برگزار شد. در پایان این مراسم و در بخش فرهنگی مسابقات، از خانواده شهید محمدحسین سودی از شهدای جنگ رمضان، با اهدای گل، مدال و تقدیرنامه تجلیل به عمل آمد.

این آیین در راستای پاسداشت مقام والای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار و فداکاری شهدای جنگ رمضان برگزار شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.