رکوردار جدید ۴۰۰ متر زنان: هدفم کسب سهمیه بازی‌های آسیایی است

ایرنا یکشنبه 03 خرداد 1405 - 23:47
گرگان- ایرنا - دونده کرمانی و رکورددار جدید دوی ۴۰۰ متر بانوان ایران، هدف اصلی خود را کسب سهمیه بازی‌های آسیایی اعلام کرد و وعده داد از همه توان خود برای کسب عنوان در این مسابقات استفاده خواهد کرد.

زهرا زارعی روز پنجشنبه در حاشیه مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی بندرترکمن به ایرنا گفت: هفته گذشته نیز همین رکورد را زده بودم، اما امروز در شرایط رسمی‌تر و با حضور رقبای قوی موفق به ثبت آن شدم.

دونده ملی‌پوش کرمان با اشاره به سطح بالای مسابقات افزود: سطح رقابت در جایزه بزرگ بندرترکمن بسیار خوب و رقابتی بود و تقریباً از اکثر استان‌ها ورزشکار حضور داشتند و این مسئله کیفیت مسابقه را بالا برده بود.

زارعی درباره برنامه‌های آینده خود اظهار کرد: هدف اصلی من کسب سهمیه بازی‌های آسیایی است و برنامه بعدی‌ من شرکت در مسابقات تهران خواهد بود، اما تمام تمرکزم روی بهبود رکورد و رسیدن به حدنصاب لازم برای حضور در رویدادهای بین‌المللی است.

به گزارش ایرنا، در جریان برگزاری مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ بند ترکمن که از صبح امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه قاندومی برگزار شد، زهرا زارعی از استان کرمان در ماده ۴۰۰ متر موفق شد با ثبت زمان۵۱.۹۷ ثانیه رکورد ملی این ماده را ارتقا دهد.

زهرا زارعی با ثبت این رکورد، جایزه یک میلیارد ریالی این مسابقات را نیز از آن خود کرد.

رکورد ملی ۴۰۰ متر بانوان ایران پیش از این با زمان ۵۲.۹۵ ثانیه (۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ – تایلند) در اختیار مریم طوسی بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.