آغاز ثبت نقل و انتقالات دانشجویان علوم پزشکی

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 00:59
تهران- ایرنا- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ثبت درخواست مهمان و نقل و انتقالات دانشجویان علوم پزشکی از امروز، شنبه ۲ خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، درخواست ثبت دانشجویان علوم پزشکی برای مهمانی و انتقال و همچنین بارگذاری مدارک در دانشگاه های مبدا از امروز دوم خردادماه آغاز می‌شود و این مهلت تا روز یکشنبه ۳۱ خرداد ادامه دارد.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدا و ویرایش توسط دانشجو نیز از اول تیرماه آغاز می شود و تا ۱۰ این ماه ادامه دارد. همچنین رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبدا در بازه زمانی، ۱۳ تا ۲۴ تیرماه خواهد بود.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش نیز از ۲۷ تیر تا چهارشنبه هفتم مردادماه خواهد بود، در نهایت بررسی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد، تایید نهایی و تثبت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدا و ارسال به دانشگاه های مقصد در روز شنبه ۱۰ مرداد تا روز چهارشنبه ۲۸ این ماه خواهد بود.

سامانه مهمانی در طول نیمسال تحصیلی برای ثبت درخواست فعال بوده و صدور مجوز انتقال مهمانی خارج از سامانه از سوی مرکز خدمات آموزشی میسر نیست و مسئولیت رعایت زمانبندی و فعال بودن سامانه انتقال جهت ثبت درخواست بر عهده معاون آموزشی دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.