سومین جلسه وبیناری مجلس فردا با حضور وزیر بهداشت برگزار می‌شود

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 00:59
تهران - ایرنا - سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: سومین جلسه وبیناری مجلس فردا (یکشنبه) با حضور محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

عباس گودرزی امروز یکشنبه دوم خردادماه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: جلسه فردا در مورد مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان، افزایش قیمت دارو و پیگیری وضعیت بیماران است.

وی افزود: مجلس این هفته دو جلسه خواهد داشت و در جلسه روز دوشنبه، انتخابات هیات رییسه مجلس برای سال سوم برگزار می‌شود.

دو جلسه غیرعلنی و وبیناری مجلس تاکنون با حضور غلامرضا نوری وزیر جهادکشاورزی و احمد میدری، وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در موضوع تامین کالاهای اساسی و وضعیت پرداخت کالابرگ و نظارت بر انجام وظایف این دو وزارتخانه تشکیل شده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.