تاریخ‌سازی ساندرلند با صعود به لیگ اروپا

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 01:50
ساندرلند با پیروزی ۲-۱ مقابل چلسی، سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد و برای نخستین بار از سال ۱۹۷۳ دوباره در رقابت‌های اروپایی حضور خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، آنها که در اولین فصل بازگشت‌شان به لیگ برتر عملکردی فراتر از انتظار داشتند، با این برد تاریخی موفق شدند چلسی را پشت سر بگذارند و فصل را در رتبه هفتم به پایان برسانند.

ساندرلند همچنین به نخستین تیم پس از ولورهمپتون در فصل ۱۹-۲۰۱۸ تبدیل شد که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر پس از صعود، سهمیه لیگ اروپا را کسب می‌کند.

گل‌های ترای هیوم و گل‌به‌خودی مالو گوستو، ساندرلند را ۲-۰ پیش انداختند و اگرچه کول پالمر یکی از گل‌ها را جبران کرد، اما اخراج وسلی فوفانا کار چلسی را سخت‌تر کرد تا تیم میزبان در نهایت این برد بزرگ را حفظ کند.

این نتیجه، پایان فوق‌العاده‌ای برای فصل رویایی ساندرلند بود؛ تیمی که حالا بعد از بیش از نیم قرن، دوباره خودش را در فوتبال اروپا می‌بیند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.