تاکید عمان و ایران بر اهمیت کاهش تنش‌ها در منطقه

مشرق نیوز دوشنبه 04 خرداد 1405 - 02:11
«بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر خارجه عمان در پیامی از گفت وگو با معاون وزیر خارجه ایران خبر داد و گفت که در این رایزنی بر اهمیت کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کردیم.

به گزارش مشرق، البوسعیدی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: گفت وگوهای خوبی با معاون وزیر خارجه ایران داشتم که نشان دهنده ماهیت سازنده گفت وگوهای عمان و ایران است.

وی افزود: بار دیگر بر اهمیت به کارگیری دیپلماسی در همه جبهه‌ها تاکید کردیم.

وزیر خارجه عمان اضافه کرد: عمان به تلاش‌های خود برای کاهش تنش‌ها و تقویت همزیستی مسالمت آمیز منطقه‌ای و امنیت و آزادی دریانوردی ادامه خواهد داد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.