استاندار یزد از تشکیل تیم ویژه برای پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی خبر داد

ایرنا یکشنبه 03 خرداد 1405 - 22:21
یزد- ایرنا- استاندار یزد از تشکیل تیم ویژه برای پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی خبر داد و گفت: در دور دوم این سفرها شاهد هستیم که تاکنون ۸۰ درصد مصوبات سفرهای دور اول اجرایی شده و به طور جدی مطالبات مردم و مسئولان را در شهرهای مختلف پیگیر هستیم.

به گزارش ایرنا، « محمدرضا بابایی » روز یکشنبه در سفر به اشکذر به اهمیت رسیدگی به مطالبات مردم توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: خدمت به مردم و حل و فصل امور باید همواره در دستور مدیران اجرایی باشد.

وی در این سفر زمین‌های جوانی جمعیت شهرستان اشکذر را با ۵۰۰ متقاضی مسکن ملی کلنگ زنی کرد و از مجموعه ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن بازدید کرد.

استاندار یزد همچنین بلوار شهید صدوقی اشکذر به طول سه کیلومتر و با هزینه‌ای بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری منطقه را افتتاح کرد.

بابایی از سه واحد صنعتی و یک واحد گلخانه‌ای شهرستان اشکذر بازدید و در جریان آخرین شرایط آنها قرار گرفت و بر پیگیری برای حل مشکلات تاکید کرد.

مرکز شهرستان اشکذر در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.