البوسعیدی: گفت‌وگوهای خوبی با غریب‌آبادی داشتیم

خبرآنلاین دوشنبه 04 خرداد 1405 - 05:02
وزیر خارجه عمان رایزنی خود با معاون وزیر خارجه ایران در مسقط را خوب و سازنده توصیف کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «بدر البوسعیدی»، وزیر خارجه عمان روز یکشنبه با انتشار پستی در شبکه ایکس پس از دیدار با «کاظم غریب آبادی»، معاون وزیر خارجه ایران گفت: «گفت‌وگوهای خوبی با کاظم غریب‌آبادی داشتیم که بازتاب‌دهنده ماهیت سازنده گفت‌وگوهای عمان و ایران بود.»

به گزارش ایسنا، وی افزود: «ما بار دیگر بر اهمیت تعامل دیپلماتیک در همه زمینه‌ها تأکید کردیم. عمان همچنان به حمایت از تلاش‌ها برای کاهش تنش، پیشبرد همزیستی مسالمت‌آمیز منطقه‌ای، امنیت و آزادی کشتیرانی ادامه خواهد داد.»

غریب آبادی که طی سفری رسمی به مسقط رفته، ریاست هیات ایرانی در نشست مشترک با عمان درباره تنگه هرمز را برعهده داشت.

علت اصلی چروک شدن پوست مشخص شد!!دریافت راه حل آسان

او پیام شفاهی «سید عباس عراقچی»، وزیر خارجه ایران به البوسعیدی درباره مذاکرات ایران و آمریکا را منتقل کرد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.