به گزارش همشهری آنلاین، محمد طیب صحرایی، مشاور و معاون شهردار تهران گفت: «در دوره جنگ نظافت شهر برقرار بود. در حین جنگ، تخریب آسفالت خیابان ها، ترمیم شد و پروژه های عمرانی شهر هم کار خودشان را انجام می دادند.»
به گزارش همشهری آنلاین، محمد طیب صحرایی، مشاور و معاون شهردار تهران گفت: «در دوره جنگ نظافت شهر برقرار بود. در حین جنگ، تخریب آسفالت خیابان ها، ترمیم شد و پروژه های عمرانی شهر هم کار خودشان را انجام می دادند.»