استعفای مدیرعامل مس رفسنجان از هیئت فوتبال یزد

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:36
رئیس هیئت فوتبال استان به زودی از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امیرفرشاد تفکری که بیش از ۴ سال ریاست هیئت فوتبال استان یزد را بر عهده داشت، در دوره مسئولیت خود شاهد موفقیت‌هایی از جمله صعود تیم چادرملو اردکان به لیگ برتر بود.

با این حال، با توجه به انتخاب وی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در اواخر سال گذشته، او به طور هم‌زمان مدیریت این باشگاه و ریاست هیئت فوتبال یزد را بر عهده داشت تا اینکه امروز از تصمیم جدیدش خبر داد.

تفکری در گفتگویی اعلام کرد که به دلیل پایبندی به اصول حرفه‌ای و برای تمرکز کامل بر امور باشگاه مس و جلوگیری از ایجاد خلل در مدیریت فوتبال استان یزد، تا اول تیرماه از سمت خود در هیئت فوتبال کناره‌گیری خواهد کرد.

او همچنین اعلام کرد که طبق روال قانونی، مهدی دستجردی (نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان) سرپرستی این نهاد را بر عهده می‌گیرد و بازه‌ای ۳ تا ۶ ماهه فرصت خواهد داشت تا مقدمات و سازوکار برگزاری انتخابات برای تعیین رئیس جدید هیئت فوتبال استان یزد را فراهم کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.