آتش‌سوزی کارخانه پاکدشت ۲ مصدوم برجای گذاشت/ علت اتصالی برق بود

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 18:08
پاکدشت- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری پاکدشت از مهار کامل آتش‌سوزی در یک کارخانه تولید تأسیسات کولرسازی در خیابان کانال آب شمالی این شهر خبر داد.

نریمان تاجیک در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ظهر امروز به دنبال اعلام حادثه آتش‌سوزی در یک کارخانه تأسیسات کولرسازی واقع در خیابان کانال آب شمالی، بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های خاتون‌آباد و خرمشهر به محل اعزام شدند.

وی علت اولیه این حادثه را اتصالی برق در مجاورت مواد اشتعال‌زایی همچون گازوئیل عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش آتش‌نشانان، عملیات مهار و اطفای کامل حریق در کمتر از یک ساعت انجام شد و از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری به عمل آمد.

تاجیک در پایان با اشاره به حال عمومی مساعد مصدومان، از انتقال دو مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان خبر داد.

*عکس تزئینی می باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.