دبیر شورای عالی امنیت ملی: تسلیم و عقب نشینی در کار نخواهد بود

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:08
تهران-ایرنا- دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به مردم ایران با تاکید بر اینکه تسلیم و عقب نشینی در کار نخواهد بود، نوشت: میدان وحدت و انسجام هم یک میدان دیگر در مبارزه است.

به گزارش ایرنا از شورای عالی امنیت ملی، محمدباقر ذوالقدر روز دوشنبه در اولین پیام خود نوشت: این را میدان نظامی، میدان دیپلماسی و مردم مبعوث شده حاضر در خیابان با مقاومت جانانه خود نشان دادند و دشمن را زمین گیر کردند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: حالا بیش از هر زمان دیگر کشور نیاز به وحدت و انسجام دارد تا آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در این زمینه هم مأیوس شوند.

ذوالقدر در پیام خود یادآور شد: میدان وحدت و انسجام هم یک میدان دیگر در مبارزه است. تلاش همگانی برای جلوگیری از هر سخن و اقدام وحدت‌شکن، ایرانِ عزیز را به پیروزی نهایی خواهد رساند؛ ان‌شاءالله.

دبیر شورای عالی امنیت ملی: تسلیم و عقب نشینی در کار نخواهد بود

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.