به گزارش همشهری آنلاین، کارشناس موضوع لوازم خانگی، در تلویزیون اینترنتی همشهری گفت: «سال ۱۳۹۸ ما نخواستیم که ال جی و سامسونگ بروند بلکه مدیران این دو شرکت خودشان خواستند که از ایران بروند!»
به گزارش همشهری آنلاین، کارشناس موضوع لوازم خانگی، در تلویزیون اینترنتی همشهری گفت: «سال ۱۳۹۸ ما نخواستیم که ال جی و سامسونگ بروند بلکه مدیران این دو شرکت خودشان خواستند که از ایران بروند!»