معرفی سه تیم اول جدول به عنوان نمایندگان ایران در آسیا

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:53
با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سه تیم اول جدول رده بندی نمایندگان ایران در آسیا خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته شد طبق جدول فعلی استقلال و تراکتور به عنوان نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا معرفی شوند و سپاهان در صورتی که در کمیته استیناف بتواند مجوز حرفه‌ای سازی بگیرد نمایند کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا ٢ باشد.


فدراسیون فوتبال البته 6 تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی خواهد کرد تا اگر هر کدام از تیم‌ها نتوانند مجوز حرفه‌ای را از فدراسیون فوتبال یا AFC بگیرند تیم بعدی جایگزین شود.

اگر سپاهان موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشود تیم‌ پایین‌تر به ترتیب جدول (درصورت داشتن مجوز) معرفی می‌شود. 

هم اکنون بعد از سپاهان؛ گل گهر تیم چهارم جدول است و چادرملو و پرسپولیس پنجم و ششم هستند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.