دختر بدمینتون‌باز زنجانی تاریخ سازی کرد

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:18
زنجان - رئیس هیات بدمینتون استان از تاریخ سازی آیسان شوریده بازیکن ملی‌پوش استان و انتخاب او به عنوان نخستین بانوی بدمینتون‌باز زنجانی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا خبر داد.

غلامرضا باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز خرسندی از این دستاورد بزرگ، افزود: شوریده با حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی که طی روزهای دوم تا چهارم خردادماه برگزار شد، عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشت.

وی اضافه کرد:این ورزشکار استان در رقابتی بسیار نزدیک و فشرده با حریفان قدرتمند خود، موفق شد با تکیه بر توانمندی و تکنیک بالای خود، گوی سبقت را از رقبا ربوده و جواز حضور در بزرگترین آوردگاه ورزشی قاره کهن را کسب کند.

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: کسب این موفقیت ارزشمند موجب خرسندی جامعه بزرگ بدمینتون استان شد.

وی ابراز امیدواری کرد: این قهرمان ارزنده در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا نیز با درخشش خود، نام ایران و زنجان را بلند آوازه کرد.

بر اساس برنامه فدراسیون، مسابقات انتخابی تیم‌های ملی بدمینتون بانوان از دوم تا چهارم خرداد به میزبانی استان قزوین برگزار شد.

در بخش بانوان، سیده آیسان شوریده و ثنا حسنلو به عنوان نمایندگان استان زنجان در کنار هشت بازیکن دیگر از سایر استان‌ها به رقابت پرداختند که در نهایت تنها نماینده زنجان افتخار آفرینی کرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.