بازسازی منازل آسیب دیده در جنگ تا دو ماه دیگر پایان می‌یابد

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:27
سخنگوی شهرداری تهران گفت: بازسازی ۴۰ هزار واحد آسیب دیده یعنی ۹۷ درصد به پایان رسیده و ۷۵ درصد خانه های با تخریب متوسط کاملاً بازسازی شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت بازسازی‌ها گفت:بازسازی ۴۰ هزار واحد، معادل ۹۷درصد با همت مردم و گروه‌های جهادی به پایان رسید.

وی افزود:۷۵ درصد از واحدهایی که تخریب متوسط داشتند به طور کامل بازسازی شده‌اند.

محمدخانی اشاره کرد: خانه‌هایی که کامل تخریب شدند و نیاز به ساخت مجدد داشتند در مرحله تایید نقشه و عقد قرارداد با پیمانکار هستند.

وی تصریح کرد: تمام پروژه‌های بازسازی ظرف ۲ ماه آینده به اتمام خواهد رسید و به زودی خبرهای خوشی در این زمینه منتشر می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.