تکلیف سهمیه‌های آسیایی مشخص شد/ معرفی استقلال، تراکتور و سپاهان به AFC

الف دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:37
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال براساس جدول فعلی لیگ برتر نمایندگان ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رقابت‌های آسیایی را معرفی می‌کند.

به گزارش ایسنا، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه، ۴ خرداد) تشکیل جلسه داد تا برای معرفی نمایندگان ایران به AFC تصمیم نهایی را بگیرد.

هیات رئیسه تصمیم گرفته تا براساس جدول فعلی لیگ برتر، شش تیم اول را به ترتیب به عنوان نمایندگان ایران معرفی کند. به این صورت که استقلال و تراکتور سهمیه لیگ نخبگان را دریافت می‌کنند و سپاهان (در صورت دریافت مجوز حرفه‌ای) سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند.

اگر سپاهان موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشود، تیم‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب و باتوجه به کسب مجوز حرفه‌ای جایگزین آن می‌شوند. چادرملو، گل‌گهر و پرسپولیس در حال حاضر در رتبه‌های چهارم تا ششم قرار دارند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.