وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامهای جداگانه عید مقاومت و آزادسازی لبنان را به رییس مجلس لبنان و دبیرکل حزبالله تبریک گفت.
به گزارش ایرنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در پیامهای جداگانه خطاب به آقایان نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان و شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزبالله، سالروز «عید مقاومت و آزادسازی» را به دولت، ملت و مقاومت لبنان تبریک گفت.
عراقچی در این پیامها ضمن تبریک این پیروزی تاریخی ملت لبنان در اخراج رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی، بر حمایت مستمر و قاطع جمهوری اسلامی ایران از استقلال، حاکمیت و تمامیت سرزمینی و مقاومت مشروع ملت لبنان در برابر اشغالگری و تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.