آغاز پویش خدمت کریمانه از قربان تا غدیر در خوزستان

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 21:13
اهواز- ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: این جمعیت با هدف تقویت پیوندهای اجتماعی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی پویش «خدمت کریمانه از قربان تا غدیر» را با شعار هر هم‌وطن، سفیر مهر هلال در دهه ولایت آغاز شد.

حسن عبودی مزرعی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این پویش از امروز چهارم خردادماه آغاز و تا ۱۴ خردادماه ادامه دارد و برای افزایش سرمایه اجتماعی عملیاتی شده است.

وی افزود: در این پویش تلاش خواهیم کرد با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و شبکه گسترده خانه‌های هلال، خدمتی متفاوت و مبتنی بر مهر به مردم ارائه شود.

عبودی مزرعی با تشریح اهداف اصلی این پویش، به ضرورت حمایت معیشتی از اقشار کم‌درآمد و به‌ویژه خانواده‌های متاثر از شرایط جنگی و بحران‌های اخیر اشاره کرد و گفت: هدف در این بازه زمانی، رسیدن به عدالت در توزیع خدمات و حمایت از کسانی است که بیشترین نیاز را به همدلی و حمایت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان ادامه داد: در این پویش انتظار می‌رود با توانمندسازی نیروهای داوطلب، زیرساخت‌های لازم برای ساختن یک جامعه تاب‌آور فراهم شود؛ جامعه‌ای که در برابر بحران‌ها بتواند با همبستگی، به سرعت از بحران عبور کند.

وی با اشاره به محورهای اجرایی پویش عنوان کرد: خدمات سلامت‌محور با برپایی ایستگاه‌های آگاهی‌بخشی و کاروان‌های سلامت، آموزش و توانمندسازی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توزیع بسته‌های معیشتی از اهداف اجرای این پویش است.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان پیش از این از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی به ارزش ۵۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با تلاش داوطلبان حقیقی و مشارکت سایر تشکل‌های مردم‌نهاد، برای یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان مناطق کم‌برخوردار استان طی یک سال اخیر خبر داده بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.