اردوی تیم ملی جودو در مشهد آغاز شد

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:00
مشهد- ایرنا- اردوی مشترک تیم های ملی جودو بزرگسالان و جوانان ایران در مشهد آغاز شد.

رییس هیات جودو خراسان رضوی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: در این اردو الیاس پرهیزگار، رضا میش مست و محمدحسین یاقوتی از خراسان رضوی همراه با ۹ جودوکار دیگر از سایر استان‌ها در اردوی بزرگسالان حضور دارند.

محمدصابر گرایلی افزود: ابوالفضل ابراهیمی، محمدپوریا بنائیان و امیرحسین شهیدی نیز از این استان در کنار ۱۱ ورزشکار از دیگر در تیم جوانان حاضر هستند.

وی اظهار کرد: هدایت تیم‌های ملی جودوی بزرگسالان و جوانان مردان برعهده رشاد ممدف از آذربایجان است. همچنین در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، ایوب رستمی و احسان بهرامیان به عنوان مربی و در تیم ملی جوانان نیز حامد ملک‌محمدی و رضا چاه‌خندق به عنوان مربیان تیم، ملی‌پوشان را همراهی می‌کنند.

رییس هیات جودو خراسان رضوی گفت: تمرینات تیم ملی در سالن ورزشی زنده یاد جعفریان به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.