شکایت پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به فیفا و AFC

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:31
باشگاه پرسپولیس قصد دارد از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به نهادهای بین المللی شکایت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم باشگاه پرسپولیس امروز بعد از مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت از این نهادها به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند.

پرسپولیسی‌ها قصد دارند بابت نحوه معرفی نمایندگان ایران به فیفا و بابت صدور مجوز حرفه‌ای برخی تیم‌ها به AFC شکایت کنند.

فدراسیون فوتبال امروز تصمیم گرفت 6 تیم را به عنوان نمایندگان ایران معرفی کند اما اگر سه تیم اول سهمیه بگیرند دیگر پرسپولیس شانسی برای حضور در آسیا نخواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس امروز بعد از جلسه با بخش حقوقی خود به این جمع بندی رسید.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.