عکاس مهر خراسان شمالی برگزیده بخش عکس جشنواره رسانه‌ای ابوذر شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 23:42
بجنورد- عکاس خبرگزاری مهر خراسان شمالی در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر موفق به کسب رتبه دوم بخش عکس این جشنواره شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در میدان شهید بجنورد با حضور جمعی از مسئولان، فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران استان در میدان شهید بجنورد برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی تجلیل شدند.

در این مراسم، مریم داورنیا، عکاس خبری خبرگزاری مهر خراسان شمالی، با ارائه اثر خود در بخش عکس موفق به کسب رتبه دوم جشنواره رسانه‌ای ابوذر شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر هر ساله با هدف ارتقای سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای، شناسایی و معرفی آثار برتر و تقویت نقش رسانه‌ها در تبیین مسائل و ظرفیت‌های جامعه برگزار می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.