مخالفت پاکستان با سوءاستفاده آمریکا از آتش بس با ایران/ ماجرا چه بود؟

اقتصادنیوز سه شنبه 05 خرداد 1405 - 00:04
اقتصادنیوز: یک منبع آگاه پاکستانی به رویترز گفت: اسلام آباد با درخواست ترامپ برای پیوستن به روند عادی سازی روابط با اسرائیل مخالفت کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، یک منبع آگاه پاکستانی در گفتگو با خبرگزاری «رویترز» از مخالفت صریح اسلام‌آباد با درخواست رئیس‌ دولت آمریکا برای پیوستن به روند عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی روابط خبر داد.

اسلام‌آباد این اقدام واشنگتن را تلاشی برای سوءاستفاده از دیپلماسی «آتش‌بس با ایران» جهت اعمال فشار در پرونده‌های غیرمرتبط می‌داند.

عربستان هم درخواست ترامپ برای عادی سازی روابط فوری و بدون قید و شرط با رژیم صهیونیستی را رد کرده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.