به گزارش ایرنا ، ابوذر قربانی شامگاه دوشنبه در نشست شورای کشاورزی مازندران در ساری گفت: این اقدام در راستای تشدید نظارتها بر بازار و برخورد با اخلالگران اقتصادی، حسب دستور استاندار مازندران انجام شده است.
وی افزود: این محموله در جریان گشت مشترک بازرسان انتخاب شده شهرستان قائم شهر شناسایی و کشف شد.
فرماندار قائمشهر با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان تصریح کرد: پرونده تخلف این واحد تولیدی جهت بررسی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
وی همچنین با تأکید بر تداوم نظارتها و بازرسیهای میدانی اظهار داشت: روند بازدیدها و پایش بازار با شدت و جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت و با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی، گرانفروشی، احتکار و اقداماتی که موجب برهم زدن آرامش و تنظیم بازار شود، برخورد قاطع و قانونی صورت میگیرد.
فرماندار قائمشهر در ادامه با تأکید بر نقش مهم شهروندان در نظارت مردمی خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز قائمشهری میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از جمله گرانفروشی، کمفروشی، عدم درج قیمت، احتکار، عدم رعایت ضوابط بهداشتی، عدم صدور فاکتور و سایر موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا تارنمای www.124.ir گزارش کنند.














