حزب الله: حملات اسرائیل، بی فایده بودن مذاکره مستقیم با آن را ثابت کرد

الف سه شنبه 05 خرداد 1405 - 04:28
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که حملات اسرائیل بی‌فایده بودن مذاکرات مستقیم با این رژیم را ثابت می‌کند.

به گزارش مهر، یک رهبر حزب‌الله لبنان که به نامش اشاره نشده، در گفت وگو با شبکه الجزیره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ ( ۶آذرماه ۱۴۰۴) تاکنون، برخلاف ادعاهای واشنگتن، توافق آتش‌بس را به طور مداوم نقض کرده است.

این مقام حزب‌الله تأکید کرد که تشدید حملات و اقدامات رژیم اسرائیل، دامنه جنگ را گسترش می‌دهد و نشان‌دهنده بی‌فایده بودن مذاکرات مستقیم است.

وی همچنین گفت که دولت لبنان باید موضعی قاطع اتخاذ کند و در قبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی، بی‌طرفی را کنار بگذارد.

مقام ارشد حزب‌الله افزود که تشدید حملات رژم اسرائیل، نتیجه آزادی عملی است که به دشمن داده شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.