ادامه تجاوزات اشغالگران به لبنان/ 47 شهید و زخمی طی ساعات اخیر

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 05 خرداد 1405 - 05:50
تجاوزات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به لبنان همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود به مناطق مسکونی جنوب لبنان ادامه می دهد.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی، بامداد امروز سه شنبه شهرک مجدل سلم در جنوب لبنان را بمباران کردند.

منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک شحور و شهرک الریحان در جنوب لبنان خبر دادند.

شهرک کفرا در جنوب لبنان هم هدف حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی به شهرک قعقعیه در جنوب لبنان حمله کردند.

منابع خبری در لبنان از حمله هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی به منطقه ای در اطراف صور در جنوب این کشور خبر دادند.

رسانه های لبنانی از حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش متجاوز صهیونیستی به شهرکهای فرون، الغندوریه، مجدل سلم و قبریخا در جنوب لبنان خبر دادند.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی در چندین نوبت، شهرک الدویر در نبطیه در جنوب لبنان را بمباران کردند.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی شهرکهای حاروف و جبشیت در جنوب لبنان را بمباران کردند.

منابع لبنانی از شهادت دستکم 17 شهروند و زخمی شدن بیش از 30 نفر دیگر طی ساعات گذشته در تجاوزات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی خبر دادند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.