رئیس جمهور در جمع مدیران صداوسیما در جواب خبرنگار صداوسیما که گفته بود اگر بلد نیستید بدید ما اداره کنیم گفت: خب بیایید اداره کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
مسعود پزشکیان رییس دولت چهاردهم در جمع مدیران صداوسیما در جواب خبرنگار صداوسیما که گفته بود اگر بلد نیستید بدید ما اداره کنیم گفت: خب بیایید اداره کنید.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رییس دولت چهاردهم در جمع مدیران صداوسیما خطاب به جلیلی گفت: آقای جلیلی میگوید من پیشنهاد میدهم، من پیشنهاد نمیخواهم من اجرا میخواهم.
رئیس جمهور گفت: اولویت من معیشت و زندگی مردم است. به آقای جلیلی هم گفتیم، آقای جلیلی میگوید من پیشنهاد میدهم، من پیشنهاد نمیخواهم من اجرا میخواهم.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.