برجای ماندن ده‌ها زخمی در اراضی اشغالی تنها طی یک روز

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 07:39
با وجود سانسور شدید در رژیم صهیونیستی، وزارت بهداشت این رژیم از انتقال ۳۴ زخمی به بیمارستان های اراضی اشغالی تنها طی یک روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تنها طی روز گذشته ۳۴ صهیونیست به بیمارستان های این رژیم منتقل شده اند.

در این گزارش آمده است که تعداد زخمی ها در اراضی اشغالی از زمان آغاز تجاوز آمریکایی صهیونیستی علیه ایران به هشت هزار و ۸۶۵ تن رسیده است.

افزایش تعداد زخمی ها در اراضی اشغالی به دلیل حملات تلافی جویانه و کوبنده حزب الله علیه نقض آتش بس لبنان و هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست با پهپادهای انتحاری معروف خود صورت می گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.