سنتکام پس از حمله آمریکا به بندرعباس: یک سایت موشک زمین به هوا را زدیم/ الجزیره: ایران طی ۲۴ ساعت گذشته تلاش کرد به نیروهای آمریکا حمله کند

اقتصادنیوز سه شنبه 05 خرداد 1405 - 07:55
اقتصادنیوز: سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا ادعا کرد:‌ ما در طول آتش‌بس جاری، ضمن اعمال خویشتن‌داری، به دفاع از نیروهای خود ادامه می‌دهیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «تیم هاکینز» سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا بامداد سه‌شنبه به نقض آتش‌بس با جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرد.

هاکینز در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» مدعی شد: «ما روز دوشنبه حملاتی را در جنوب ایران برای دفاع از خود انجام دادیم. این حملات، موشک‌اندازها و قایق‌هایی را که سعی در مین‌گذاری داشتند، هدف قرار داد».

وی سپس ادعا کرد:‌ «ما در طول آتش‌بس جاری، ضمن اعمال خویشتن‌داری، به دفاع از نیروهای خود ادامه می‌دهیم».

سخنگوی سازمان تروریستی سنتکام با ادعای اینکه آتش‌بس با ایران از بین نرفته،‌ افزود: «ما یک سایت موشک زمین به هوا (سام) در بندرعباس را پس از هدف قرار دادن جنگنده‌هایمان، بمباران کردیم».

همزمان شبکه «الجزیره» به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: «ایران طی ۲۴ ساعت گذشته تلاش کرد به نیروهای آمریکایی حمله کند. حملات ایران هیچ آسیبی به نیروهای آمریکایی وارد نکرده است».

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.